کبریت

بعضی‏ها مثل کبریت میمونن. خودشون ارزش چندانی ندارن، ولی میتونن زندگیتو به آتیش بکشن !

۸ نظر:

  1. خدااا بود میلاد این جمله ات
    مدت ها توی ذهنم می مونه

    سال نو شما هم مبارک

    پاسخحذف
  2. زیبا بود ولی فکر کنم من یک جایی خارج از وب جمله ای با این مضمون رو خوندم ولی دقیق یادم نیست کجا. اگه انتخاب کردی جمله رو انتخابت خوب بوده و اگه خودت گفتی که کارت عالی بوده

    پاسخحذف
  3. آره متاسفانه بعضی ها بدجوری زندگیتو به آتیش می کشن


    البته بعضی ها هم قلبتو

    پاسخحذف
  4. میلات عیدت مبارکــــــــــــــ



    عیدی منو بده دیگه :D

    پاسخحذف
  5. اونایی که باکلاس ترن و رندگی تو به آتیش میکشن مث فندکن

    اگه بخوای تلافی کنی هم میبریشون میدی گازشونو پر کنن!!!

    پاسخحذف
  6. زروان ازلی @
    ممنون از لطفت. این جمله حاصل تراوشات مغز زخمی خودمه. البته قطعن پیش از این به ذهن خیلیا رسیده چون چیز عجیب غریبی نیست، ولی من پیش از این جایی ندیده بودم. یا لااقل اگه دیدم الان یادم نمیاد.
    اینجا همونطور که از اسمش پیداست اختصاص داره به مینیمال های خودم.
    باز هم ممنوم از اینکه سر زدی رفیق

    پاسخحذف
  7. آخ آخ اخ میلاد..... چی گفتی !!!!! براووو



    نظر رضا هم که ترکونده اینجا رو.... آخرشی رضا

    پاسخحذف

راهنمایی :
می توانید با انتخاب گزینه " نام/آدرس اینترنتی " نظر خود را منتشر کنید.
اگر آدرس اینترنتی ندارید، جایش را خالی بگذارید.
اگر هم آدرس اینترنتی و هم نام ندارید، گزینه ناشناس را انتخاب کنید.